onsdag 2. mai 2012

SjokoladeKjeks og Leggvarmarar....


Til Jul fekk eg ein kjempe søte presang av ei veninna. Ein presang ho har lagt tid og kjærlighet i, og sånne presanger settere eg utrulig stor pris på.
No har eg lagt det samme til ei venninne av meg!
SjokoladeKjeks!!!


 
Oppskrift:
I glaset:
125 g mørk sjokolade, 1 dl kokosmasse, 1 ½ dl kveitemjøl, 1 dl brunt sukker, 1 ts vaniljesukker, 1 ts bakepulver
Du trenger:
1 egg, 60 g mjukt smør

Rør smør og sukker saman. Tilsett egget. Bland inn resten. Ta to ss deig og form som ein ball, sett den på ei plate med bakepapir, trykk dei flate. Steik midt i ovnen på 190*c i 10 min. Avkjøl på plata.
(Dette skriver eg på ein lapp og henger med)
Detta er ein presang som er kjekk å få! Kjekso er enkle å laga og dei smaker kjempe godt!!

Leggvarmara…
Nye leggvarmara til meg sjølv!
Strikka i Drops Alpakka







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...her