mandag 6. august 2012

Min kvardag er blitt Lyse Blå...

Ein god månad har gått siden eg sist var innom her! Å i mellom tido e eg blitt mamma til verdens søtaste og herligaste gutt! Det seie seg sjølv at det då blir mindre tid til både strikking og blogging då!


Men no har eg vertfall fått ferdig Marius dressen. Den har egentli lenge vore nesten ferdig, men det har mangla siste finish, Knapperado og knappane.
 Den er strikka i str 6 månadar. Men han kan allerede ta den i bruk no. Å med denna sommaren me har, så har han jo og bruk for den!!  Men den skal og bli god å ha utøve høsten.
Eg gjorde litt endringar frå mønsteret, strikka heller rundmønster. Syns det er finare og enklare, så sleppe eg og den kjedeliga monteringo etterpå.
Hua har eg og strikka til dressen, men den er alt for stor! Så må strikka ei ny ei som er litt mindre. Han må jo ha hua som passer til dressen!
Mønster: Sandnes Garn
Garn: Drops Baby Merino
Pinne: 3 og 3,5
Str: 6 mnd




5 kommentarer:

  1. Skjønneste lille prinsen og den dressen blei jo så fin,nydelig farge og mønster,kjekkt å ha ein slik god dress:)
    Ein kjempefin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Gratulerer med en liten prins :) Kjempe fin dress og enig med rundfellingen. Kose deg masse i tiden fremover, både med prins og med strikking :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Og for en nydelig dress du har strikket! Elsker rundfellingen du har valgt, og fargene var bare helt herlige. Og ikke minst: Gratulerer med en liten kjekkas :)

    SvarSlett
  4. Gratulera so masse med guten. Og for ein fin dress du har strikka. Dei passa godt ihop.

    SvarSlett
  5. Så skjønn! Gratulerer med den vesle gutten!
    Nydelig dress og lue.

    Tusen takk for god og varm hilsen hos meg, det gjør godt :)
    God søndag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...her