tirsdag 8. mai 2012

Dress til LilleBror...


Då var dressen til LilleBror klar! Eg er godt fornøyd med den, så håper den passer når han kommer J Planen er å strikke ei hua og som høyrer til, men eg er tom for det brune garnet, så eg må bestilla meg litt meir først! Heile dressen er egentli strikka på restegarn. Så eg var heldig med at det holdt akkurat :p


Dressen har eg funne hos Viking garn, garnet eg har brukt er Drops Alpakka
Ønsker alle ein fine tirsdags kveld!
Eg må fortsetta med Festdrakten til Lille Sol. Har ein tildens til å finna fram andre strikke prosjekt… Men eg er snart ferdig med sjørte no, så eg skal nok klara det til neste veka!


4 kommentarer:

  1. Så fine dress,blir nok flotte til guten når han kommer,ka tid har du termin?du har nok sagt det men det har eg gløymt:)
    Fine kveld til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Lillian :)
      Eg har termin 23 juni....så det nermer seg...!

      Slett
  2. Så skjønn dress og nydelige farger!
    Den blir nok deilig på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Stinemor :)
      Ja trur det blir godt med Alpakka garn på han no i sommar. Veit jo aldri kva temperatur me har frå dag til dag... :p

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...her