tirsdag 14. februar 2012

Valentins Dag


I dag er det 14 februar! Valentins day!
Kva betyr det egentli for oss her i Norge?
Feirer du dagen?

Wikipedia seier dette om dagen:
Valentinsdagen den 14 februar er ein festdag for romantisk kjærleik. Han blir markert ved at ein gjev gåver, helsingar eller romantiske opplevingar til den ein elskar eller berre vil flørta litt med.
Den har vore feira i England sidan 1600 talet.
Det er posten som har arbeida for å innføre tradisjonen i Norge.


Eg syns det er fint å vise at eg sette pris på dei eg har rundt meg!
Og ikkje mins å bli satt pris på sjølv ;)
Det er jo alltid kjekt, og noko alle lika vil eg tru!



Eg har ei kjempe herlig venninne som eg veit er så glad i GULROT MUFFIS!!
Så for å vise ho at eg sett utrulig stor pris på ho, innviterte eg ho på Gulrot Muffins og Kaffi!
Å sjønne ho kom med blomar til meg!!!



Rosa Germini'ar <3
Trur det er dei finaste blomane så finst!!


Å meir hadde ikkje eg forventa meg i dag.....
Men det kom ein søt kar heim med ikkje mindre enn 25 røde roser <3



 Eg er heldig og glad for å ha så gode og snille folk rundt meg!!

God Valentine's dag til alle dåke!






2 kommentarer:

  1. Det er alltid kjekkt å få blomster og rosa Germini e nydeligt og så frisker det så opp med rosa:)Ønske deg ein forsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Takk for da Lillian ;) Ønske deg og ein fine kveld :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...her