tirsdag 28. februar 2012

Sommar Kjole


No kjenner eg at eg skikkelig gleder meg til det blir vår og varmt i været.
Skal bli så godt å bare ta på seg nåken enkle sko og springa ut...
Åsså skal da bli kjekt å få litt meir orden på hagen :)


Å endelig blei eg ferdig med denne kjolen!
Det er ei stond si eg va ferdig med strikke delen av den for å sei da sånn! Men eg er ikkje så kjempe glad i å hekla, så då blei den jo bare liggande....
Heilt te ein kveld eg bare måtte ta meg sjølv i nakken å få den ferdig!!
Eg blei egentli veldig fornøyd med den! Hekle kanten nede er så skjønne, men eg føler det manglar noko på magen. Så trur eg må laga eit hjerta å sy på der.....men me får no sjå kortid da skjer :p


Mørke brun og lyse rosa er så fint ilag



Ønske alle ein fine tirsdag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...her