fredag 15. juni 2012

Då e alt klart for LilleBror....



Då trur eg at alt er klar for at LilleBror kan komma!!


Hentesette har fått sløyfebånd på seg, og kanppane er sydd i


 
Har fått bestilt meg nye merkelappar, kvite med blå skrift.

Garn: Drops Alpaca
Mønster:  Jakka – Dalegarn
Buksa - Viking
Pinne : 2,5 og 3
 
Teppet er eg og blitt ferdig med...
Mønster: Drops
Garn: Drops Alpaca
Pinne: 3,5

Så velkommen skal du vera kjære LilleBror!
Me glede oss masse til å treffa deg J



Ønske dåke alle ei flotte helg





6 kommentarer:

  1. Du er så FLINK! :-) Kjempe fint hentesett og teppe!! Gleder meg til å sjå lillebror, ikkje lenge igjen no.
    Ha ei super fin helg, kos dåke masse og gi solstrålo ein god klem fra meg ♥
    Klem fra Silje ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for da Silje ;) Ja no nerme da seg!!!
      Ska gi ho ein klem frå deg, trur ho savne deg, ho spørte etter deg i deg ;)
      God helg te deg og :)

      Slett
  2. Så flink du er,nydelig sett og teppe:)
    Så spennande da blir når han kommer:)

    Fine helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for da Lillian, og god helg te deg og dine ;)

      Slett
  3. Så flink du er.
    Masse lykke til med nytt familiemedlem.

    Unn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...her